先代ヤマトの思い出画像

☆ 特別記事 ☆


2011年3月13日日曜日

【第1480回】笑顔でし

ど~もヤマトで~す。(この更新がTwitterへ自動的にフィードされてしまいますが、すぐに削除いたします。気分を害された場合大変申し訳ありません)

今日(日曜)、も地震の影響で皆さん非常に大変だとおもうでし!でも、みんなで出来ることをやって頑張りましょう!でし

おいらの笑顔でし・・・すこしでも和んでくださいでし
というか怖くて相棒から離れられないのでしが・・・でも大丈夫でし!頑張るでし!

3 件のコメント:

  1. ヤマト君は笑顔プロジェクト担当ですもんね〜(^^)

    うち 二代目なかなか笑わないもんで…(;^_^A

    でも、さくらレポーターで
    昨日観察してたソメイヨシノが開花しました!
    少しでもみんなの元気になれば…

    返信削除
  2. Hello, I am a Boston Terrier lover in California and I also love all things Japanese, so sometimes I enjoy looking at your blog (although I cannot read Japanese). I am thinking of you and your doggie friend in this terrible time for your country. Please know that many people in California are praying for Japan and looking for ways to help.

    返信削除
  3. >Sharaさんへ
    笑顔!できるだけ笑顔!でし

    >Hi Claudia,
    Thank you for your message. My leave area (Tokyo area) is ok now. But near here area are still scary situation.
    We can not give up. Still effort for big damaged area (i.e FUKUSHIMA and any other TOHOKU area).
    Anyway, thank you for yours messages for all of Japanese. :)

    返信削除